awesome (L)

Hejj!
glömde uppdatera sen igår, men var iaf ute och åkt moppe med emelie hela dagen,
fett chill för det var ju som sagt sjukt fint väder
sen stack vi till oset för att träffa emma och hanna å deras killar
men vi drog typ därifrån direkt, så åkte vi in till stan
och det var ju helt dött, inget folk någonstans ;o

men ah, å sen idag har jag typ solat hela dagen åså
och sen ringde tony mig och bad mig komma till honom och marcus
så drog dit och ja dom var la lagom fulla
sen drog vi till McDonalds och satt där
killarna gjorde verkligen min dag för har nog aldrig skrattat så mycket
speciellt när tony försöker ragga på en i kassan på donken
och hon lägger en sån diss och går in till disken ist
och han bara: ehh hon ville bara visa att hon är en riktigt kvinna
asså haha så jävla skön :D
men uppdaterar mer imon, puss


Älskar verkligen låten (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0