uttråkad ;o

Du heter: Daniella Lisa Backman
Smeknamn: Danni
Vad tror folk om dig? Hahah dom tror oftast att jag är värsta bitchen, men sen när dom väl lär känna mig så ändrar dom uppfattning direkt (aaa)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon?
Brukar du skratta för dig själv? Hahha ja x)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kyss<33
Var bor du? Huskvarna & Jönköping
Trivs du där? Klart!
Har du haft sex idag: nä :D
Hur svarar du i mobilen: ah hallå?
Vem ringde du senast?: Pappi (a)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha vene?
Brukar du komma i tid: Jadå
Hur känner du dig nu: Typ trött och uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: typ olika? Men svart å rosa och andra färger?
Vad tycker du om fötter: typ att dom är äckliga (a)
Vad saknar du: Sommaren :(
Hade du en bra kväll igår: njae
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ vid 10-11
Är du blyg?: ibland, de beror på (a)
Sysslar du med någon idrott: jaa, innebandy (L)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aah
Har du spytt offentligt:
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex med någon och runka (a) thihii (a)
Är du nöjd med ditt liv: jadå det är jag la!
Är du bortskämd: njae jag tkr inte de, men andra säger att jag ärde (a)
Vad gör du i morgon: Typ skolan, sen asex med emma tror jag, å sen hittar la vi på ngt, så får se :D
Vad är det värsta du vet?: Falska människor, såna som sviker och människor som försöker att trycka ner andra bara för att de själva mår dåligt;s
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Helt klart!<3
Vad är det finaste du fått?: typ mke, men jag har iaf fått dom dom bästa vännerna man kan ha (a)
Du samlar på: inget ?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands och shoppa en massa kläder åså 
  
 Vill du gifta dig:
Vad dricker du helst när du är törstig: sprite :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0