Studiedag :D

Har haft studiedag idag då, har varit sjukt skönt men har typ varit tvungen att plugga hela dan ändå :(
men har iaf gjort pannkakor med, och det var sjukt gott!
men iallafall nu sitter jag här och pluggar nu med ;o
för har No prov imon om typ kolföreningar elr ngt sånt ;s
hoppas iaf att det går bra på provet imon, men fattar ändå inte varför man måste kunna sånt här, för det har man la typ inga nytta av ?! men aja (a)

och sen så taggar vi helgen dåva, inte för att jag vet vad jag ska göra, men ska bli sjukt skönt med helg, och att slippa skolan för jag är verkligen sjukt trött på skolan just nu, för det är verkligen sjukt mke läxor och prov och shit ;o
men aja måste fortsätta plugga nu -.-'






Kommentarer
Postat av: silviaaaaaaaaaaa

men ohhhh, sexiimamaa' :d <33

2010-10-15 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0