21 oktober 2010!

Dagen idag dåva:
började med att vi hade no och sen matte, har fortfarande vikare där så det är sjukt chill, emma gjorde iallafall lektionerna roliga, thihihih (a)
sen efter det så åt vi och sen åkte vi till rosenlundsbadet för vi skulle bada igen
och idag så skulle vi ha livräddning vilket ledde till att vi var tvungna att doppa huvudet
och ao ni kan la gissa hur mitt smink såg ut efteråt
hahah var helt svart runt ögonen men aja
vi skulle iaf simma 25 meter och hämta en docka på botten och sen skulle vi typ boxera elr vad man säger en kompis tillbaka, och ao jag fick hämta alicia och det gick la bra xD
hahah sen vare till att duscha å fixa sig åså
sen dra tillbaka till skolan och ja jag sog helt förjävlig ut, var helt svart under ögonen typ för allt gick inte bort precis men aja skitsamma
sen hade vi spanska och vi fick reda på spanska uppsatsen vi hade skrivit å jag fick VG++ nästan mvg så jag är faktiskt stolt eftersom att jag har upptäckt att jag inte är bra på spanska, har typ inget ordföråd så kan knappt skriva känns det som, men aja tydligen så kan jag de eftersom att det gick bra
sen hade vi engelska och sen slutade vi
sen när jag kom hem så typ var jag tvungen att plugga ;o
skrev klart svenska novellen som jag inte hade gjort än, och sen plugga inför hemkunskapsprovet imon ;o är typ om konsumentekonomi, typ det suger ;o

men har la inget mer att skriva så puss :*


Älskar låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0