trött typ?

Hejjjjjjj..
klockan är typ kvart i 7 och jag är vaken ;o
jag är tillochmed på praon :o började klockan 6 idag så fatta hur jävla trött jag är ;o
började klockan 6 igår med så jag kommer va helt slut sen när skolan börjar, men aja det får man ta xD
iallafall sitter typ här å har inget att göra, det är lxm bara ett barn som har kommit
och han är nog rädd för mig eller iaf väldigt blyg för han säger ingenting xD
och kollar på mig åsen när jag kollar på honom så kollar han bort och typ gömmer sig HAHAHAH xD

men ao igår slutade ja tjugo i ett, å då åkte jag och mamma in t a6
och jag fick typ massa kläder av henne, visar det sen när jag kommer hem :D
och sen gjorde jag typ inget mer på hela dan xD
men orkar typ inte det för är sjukt trött efter praon ;o
och jag saknar faktiskt skolan ;o
helt sjukt men jag gör faktiskt de ;o lxm det ska bli sjukt skönt att börja igen och att få träffa alla åså :D
men har inget annat att skriva, så jag skriver sen när jag kommit hem :)
chaoo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0