Mormor & morfar!

hej (L)
Gick upp typ vid 9 idag för skulle spela match idag mot östra
och matchen var vid halv tolv, matchen gick faktiskt ganska bra även fast vi förlorade
vi hade ändå kunnat vinna för vi var typ lika bra som dom
bara det att dom satte alla deras jävla bollar i mål
och vi missade typ :( bollen ville fan typ inte in i mål
men aja.. bra spelat iallafall tjejer ♥

om en kvart typ så ska vi åka till mormor och morfar
för att typ fika å fira fars dag eller något tror jag :D
och sen vet jag typ inte vad jag ska göra, men får la se
tror faktiskt inte att jag orkar göra så mycket för är helt slut och jätte trött ;o
men måste fixa mig och så nu, så skriver när jag kommit hem från mormor&mormfar
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0