(L)

Hejjjj
sitter just nu och väntar på att emmabästasågman ska komma t mig
och då ska vi åka in till stan
och vet ni? jag ska ta hål i naveln :D:D:D:D:D
är verkligen sjukt nervös för jag hatar verkligen nålar och smärta åså
men det är verkligen sjukt snyggt så jag får la stå ut (a)
sen ska vi nog träffa kim med, det var verkligen sjukt längesen man såg den killen,
har inte sätt honom sen somras typ ;o
så det blir nice att få träffa honom
sen får vi la se vad som händer ikväll :D
men måste fixa mig åså, jag uppdaterar sen när jag kommer hem från stan :D


sjukt snyggt <3




Jag älskar dig emma (L)

Kommentarer
Postat av: EMMASÅÅÅGMAN

jag älskar diiiiig (L)

var du tvungen ta bilden med orange hår ?

med powerkingen

haha fail :( <3

2010-11-06 @ 13:16:07
URL: http://emmassagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0