iiiiih

hejj :D
förlåt men orkade inte uppdatera sen när jag kom hem
men iallafall jag vågade ta hål i naveln :D:D:D:D
sjukt stolt asså
men ah det gjorde ont men inte lika ont som jag trodde att de skulle göra, det lixom typ spände mest eller vad man ska säga xd
men sen efter att jag tagit hål i naveln så drog jag och emma till stan å chillade där typ
sen träffade vi massa folk å drog till öxnehaga, men det var sjukt lamt där å jag frös typ ihjäl,
så vid halv tolv drog jag typ hem, men kvällen för nice förutom att jag hade ont i naveln och frös typ ihjäl så var la rätt tjurig, så förlåt alla eller något (a)(a)

men idag ska jag träffa alicia, saknar henne sjukt mke, för det var verkligen sjukt längesen vi träffades ;o
så vi har nog rätt så mycket att snacka om,
men måste fixa mig åså nu
så jag uppadaterar senare, och visar kanske hur navelpiercingen ser ut dåmed :D
ciiiiiaooo


(L)

Kommentarer
Postat av: Alicia

gumman (: <3

2010-11-07 @ 17:13:33
URL: http://aliciakallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0