dagen och kvällen i tranås var fett lyckad asså, chill och massa så
åsen när vi skulle sova så sov jag och hanna på en luftmadrass och beno sov i soffan över
och sen när jag vaknade på morgonen jag bah: hanna varfan är min tröja ? hon bah: jag vene?
HHAHA så jag låg där utan tröja bara i bh och när jag la mig så hade jag haft tröjan på mig
HAHHAHAH asså det var helt sjukt xD
men tillslut så hittade jag tröjan som låg under en annan tröja
jag bara: beno har du typ tagit av mig tröjan elr ngt sånt inatt? han bah: neh varför skulle jag göra det
HAHAA men ao jag råkade la ta av mig den i sömnen elr typ så ? xD

men just nu så sitter jag här vid datorn och har allmänt tråkigt ;o
men ska nog dra ut med emma snart å typ chilla någonstan
och sen ikväll så blir det bio med Hanna & Hanna xD
vi ska se Saw 3D hahah fatta att jag kommer typ döö ;o
men måste ändå se den så aoo :D

och dagen igår var fett med mys (L)


hahah visst passar jag bra i krilles kläder ?xD



Tranås förra vintern :D saknar de <3

♥JAG ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0