20 saker ni kanske inte visste om mig..

Jag älskar rosa
Jag önskar ofta att jag var någon annan
Jag har fobi för fötter &  tycker att dom är sjukt äckliga
Jag hatar spindlar och grodor
Jag har svårt för att bli riktigt kär i en kille
• Men lätt för att börja gilla någon
Jag har en storasyster och en storebror
Jag hatar att snacka om känslor
• Och har därför svårt för att visa vad jag känner, vilket jag hatar..
Jag är väldigt utseendefixerad
Jag är rädd för att bli tjock..
Jag saknar sommaren sjukt enormt mycket
• Sen jag var fyra år så har jag alltid velat bli frisör, men nu börjar jag tveka..
• Mitt liv är inte så lätt som många tror
Jag älskar min familj & mina vänner sjukt mycket
Jag hatar att såra andra och får då sjukt dåligt samvete när jag gör det
Jag gråter nästan aldrig inför andra utan fortsätter att le även ifall jag är ledsen
Jag vill bli känd när jag blir större
Jag saknar dom gamla tiderna enormt mycket
Jag har dom bästa vännerna man kan ha (L)


Jag när jag var 2 år ^^

Kommentarer
Postat av: aamanda

FAN VA SÖT! :d <3

2010-11-14 @ 12:31:51
URL: http://amrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0