turkiet imon :)

hejjj ;*
idag blev det vätterstranden för att typ säga hejdå till folket för jag åker ju imorgon, det ska bli sjukt nice men kommer sakna alla här hemma :(
och sen när jag kommer hem så åker emma till spanien i en vecka, så jag kommer sakna henne sjukt mke :((

just nu sitter man på balkongen med pappa å typ taggar inför morgondagen,
nemen måste typ packa klart nu men orkar verkligen inte de ;o
men iallafall imorgon åker vi hemifrån klockan 12 till landvetter
och sedan 16.35 går flygplanet till turkiet :D
flyget tar la ungefär 4 timmar, så sjukt jobbigt för jag kommer typ vara den enda som sitter vaken, för jag kan aldrig sova på flygplan ;o
men aja bara jag har musik att lyssna på så klara jag mig.
sen typ så ska vi åka buss till hotellet å det tar la ungefär 2 timmar ;o
så vi är typ framme vid hotellet runt 1 nån gång ;o

men aja vi har med oss datorn dit så jag kanske bloggar nån gång (a)
ni får ha de så skönt här i sverige om vi inte hörs innan

bilder på hotellet:


bild från stranden

hotellet och poolen

hotellet

typ en poolbar, ihih så sjukt nice.
men ni får ha de så bra ciaaao ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0