men ah ?

hejjj typ ?
igår var jag hos frisören då, och ehm.. det blev typ orange beige men aja det bleks la i solen, visar bild sen kanske :)

sen på kvällen drog jag och emma in till vätterstranden för att säga hejdå till haris, för han åker till bosnien idag, men aja vi träffade honom och massa andra typ, sen efter en stund så drog vi tillbaka till hva och där träffade vi adde, tony, marcus och johansson en stund sen kom hanna och lisa så var vi med dom :)
senare så typ va det bara jag och emma kvar och då tog vi massa bilder
men tack för dagen alla :D(L)

nu kommer lite bilder från dagen (a'



emma och hanna älsklingar (L)



sjukt fin utsikt





jag älskar dig gumman (L)


Kommentarer
Postat av: eeemma

nawnawnawnaw,

jag älskar diiig mesttttttttt

fan va söta vi är (a)

<3

2010-07-02 @ 13:59:28
URL: http://eeemmasagman.blogg.se/
Postat av: jimmy?

snusk.

2011-05-11 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0