Första inlägget!

iihihi första inlägget nu då..
pallar egentligen inte skriva något nu när headern inte är fixad eller så för hela bloggen ser så tråkig ut, men emma tvingar mig typ :S
så var la tvungen att skriva något, men jag älskar dig ändå gumman<3

men aja idag så ska jag till frisören och bleka slingor i håret, vill egentligen bli blondie men håret lär ju bli orange isf så tror det bara blir slingor, men får la se hur håret ser ut sen efteråt xD
och sen ikväll så ska jag ut med emmabästasågman en stund, så får se vad vi hittar på.
men ska platta håret nu och fixa mig, skriver mer ikväll.
PuuuuusssN :*

Kommentarer
Postat av: eeemma

haha är man bäst eller nått ?(a)

fick dig & skriva :j

& jag älskar diiiig medddddd älskling

:D<3

2010-07-02 @ 12:16:35
URL: http://eeemmasagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentera frågestunden på min blogg

- > http://elmasanelahodzic.blogg.se

2010-08-07 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0