miss it..

Det är helt sjukt vad jag saknar sommaren :(
alla varma och sköna kvällar ute med chill folk
jag saknar verkligen allt med sommaren
och speciellt att vara BRUN ;o
orkar inte med vintern längre, vill ligga på stranden och sola
å slippa alla dessa jävla fula vinterkläderna
vill att det ska vara varmt så man slipper att frysa!
jo visst vintern är jätte mysig åså men just nu så vill jag ha sommar
men mest utav allt så vill jag vara brun och ja visst jag kan ju sola solarium men det är ändå inte samma sak (a)
och lixom fatta vad fint det är att vara solbränd, å ha bruna ben så man slipper vara blekvit
HAHA men aja får la ta vara på vintern nu när den är här
åså taggar vi sommarn 2011 så sjukt mke :D


Shit vad brun jag var, saknar de :(




Kommentarer
Postat av: emmelie :)

Har du några nyårslöften ?

Isåfall gå in och va med i min tävling " roligast nyårslöfte vinner " .

Reklam för bloggen är väl aldrig fel ? :)

kram !



http://emmeliebinett.blogg.se/2010/december/har-du-nyarsloften.html

2010-12-30 @ 23:23:01
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0