hos pappa (L)

Hejj
sitter hemma hos pappa just nu
har sovit här inatt, och det har verkligen varit sjukt mysigt
satt och kollade på film igår kväll med pappi och åt godis (a)
sen sov jag i syster säng för hon ville de, för de var längesen vi träffades ;o
men iaf hon var ute på kvällen så hon kom hem typ vid 4 på natten
och ao hon var la lagom full (aaaaaa)
HAHAH åsen vaknar man av att brorsan går ut i köket för att hämta alvedon
åså sjunker han: alvedooooooon är min bästa vän, alvedoooooon är min bästa vän
HAHAH han var ju lagom full han med, och ja han är sjukt lam xD
så jag satt å gapskrattade medans syster typ dampade och sen bara: du ska nog ta och äta något så mår du bättre, för du är ju mycket fullare än mig, så ät något så mår du lika bra som mig och det tjatade hon typ om i 10 minuter xD
sen börja dom bråka för han kastade alvedonen på henne
och jag bara satt där och skrattade xDD
HAHAHAHHAHAH sen slutade dom att bråka iaf och jag fick äntligen sova igen :D

och just nu sitter jag här och kollar på teve med syrran, elr ah båda sitter vid varsin data framför teven dåva men ändå,
och jag ska nog snart åka hem till mamma igen för ska va med emma och några andra ikväll :D

några bilder från turkiet i somras på mig och syster:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0