(a)

Hej (L)
har inte uppdaterat på jätte länge nu men det är för att jag inte har orkat
men jag ska bli bättre på att uppdatera jag lovar !
men iallafall julen har varit helt perfekt :)
jag fick bland annat en sytemkamera :D
så sjukt nöjd asså :D
sen fick jag lite kläder, en klocka, en parfym, smink & pengar och lite så :D
och sen dagarna efter julafton så har jag varit hemma hos pappa :)
sjukt mysigt har det varit
och sen när jag kom hem till mamma asså igår då så ser man att mamma har köpt en ny tv och dvd till mig
så sjukt glad blev jag, iiih världens bästa mamma har jag <3
ska ta kort på teven och så sen så ni får se hur den ser ut :)

här kommer typ lite random bilder iaf:

världens sötaste hund är vad hon är!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0