sova är överskattat ? eller ?

Haha ja sova är överskattat, nej men helt ärligt så orkar jag inte gå och lägga mig ;o
vet inte vad det är med mig, men drack ett glas oboy nyss
och det var väl inte det smartaste jag gjort för är pigg nu ://
men börjar iallafall 11.30 imorgon så det är chill sen efter skolan kommer älsklingen hit, underbart! <3
Så får la se vad vi hittar på, förövrigt behöver jag köpa ny vinterjacka, skor, mössa, vantar och halsduk så måste dra till a6 eller stan snart, men har lixom inte tid ;o skolan förstör mitt liv :(
men sjukt skönt att det snart är höstlov iallafall,
längtar galet mycket, halloween och allt så sjukt kul , haha :D
men ska nog ta och plocka upp kläderna som ligger på mitt golv så det är fint imorgon när daniel kommer hit och sen ska jag försöka sova :D
puss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAN BLIR JU FÖFAN INTE PIGG AV ETT GLAS OBOY?!?.. DITT DUME FAN

2011-10-18 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0