please kill me!

asså åh dålig uppdatering men hinner inte med det nu känner jag
det är så sjukt mycket i mitt liv just nu eller ah mycket och mycket
men problemet är SKOLAN -.-
usch allt ska verkligen komma på en gång och jag är inte bra på att planera
men det ska jag blir bättre på, från och med nu så lovar jag att jag ska de
men iallafall vi har 5 prov och 3 inlämningar de 3 kommande veckorna eller det börjar på fredag
då har vi samhällskunskaps prov och historia inlämning och sen har vi även läxor varje vecka
så snälla skjut mig någon :((
men måste plugga nu, uppdaterar sen när jag får tillbaka mitt liv :(
eller maby imon om jag hinner mellan pluggningen :)
chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0