Ny header..

Håller på och fixar lite med bloggen,
har gjort ny header och ändrat lite på designen osv.
men är inte klar än, så ska försöka göra klart de så äntligen bloggen blir fin
har tröttnat sjukt mycket på att blogga, därbland för att den sett så ful ut
men hoppas den nya designen gör så att jag tar nya tag
och äntligen kan börja blogga bättre, och jag lovar, jag ska göra intressantare inlägg och inte bara skriva om vad jag gör på dagarna, förstår att det är tråkigt att läsa,
men ska ta nya tag och försöka få mer insperation av andra, och sen ska jag ta tag i bloggen mer :D
men ska fortsätta nu så jag blir klar nån gång , puss ;)<3

här får ni en liten smygtitt på hur det kanske kommer se ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0