Fetanz niiizeee (y)

Gårdagen igår var både fetans nice och samtidigt sämst en viss stund..
Ah var lite saker som hände men ska inte gå in på några detaljer
Men iallafall kvällen började hemma hos alicia med brudarna, vi åt tacos, chillade and so on
Sen hittade vi några maskar så vi klädde ut oss, haha mogna tjejer där ja ;) men har nog inte skrattat så mycket på länge, sjukt kul asså
Sen gick vi och mötte upp Tony, Sebbe, Skogis och nån annan kille som jag inte kommer ihåg ad han heter (a) därefter drog vi till Hanna där det var fest, början var sämst för ah, sen blev det faktiskt kul, fett nice med lite nytt folk iallafall :)
och tack för alla som fick mig på bra humör igen (L)
Sen vid 2 stack jag och alle hem till mig och så sov hon här :)
och här kommer lite bilder från kvällen :)
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0