Det finns en sak..

som jag hatar med mig själv..
jag ska inte klaga eller någonting
men det är att jag ALLTID ska skjuta upp allting till sista sekund..
det är sjukt jobbigt men det är sån jag är, jag försöker att förbättra mig men det går verkligen inte
om jag får en uppsats tex. som ska vara klar om 2 veckor så skjuter jag alltid fram det hela tiden istället för att göra klart den direkt så jag slipper den
men nene, jag väntar till dom 2 sista dagarna och har panik över att jag måste göra klart den
det är så typiskt mig..
likaså om jag vet att jag hinner plugga innan träningen och har bestämt mig för att göra det, så brukar tiden bara försvinna på att jag har gjort absolut INGENTING.. asså vad är det med mig ? detta är verkligen någonting som jag måste förbättra för min egen skull
för att det ska bli lättare för mig själv, så jag slipper sitta sista dagen med uppsatsen eller inför ett prov eller någonting..
Skolan är faktiskt viktig just nu, det är de sista innan arbetslivet kommer igång, eller högskolan! så från och med nu ska jag verkligen gå in för det här så jag kan utbilda mig till vad jag vill! :')

ska bli bättre så det slipper bli såhär dagen innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0