En vän att lita på (L)

HAHHAHAHA dagens fail asså
okej det är sjukt hur rentut sagt efterblivna vissa tjejer kan vara (a) att förlora en sån sjukt underbar kille som benjamin pga att du bad honom välja mellan dig och mig som är hans bästa vän ? Vad trodde du han skulle välja ? dig ? HHHA knappast..

Men iallafall jag har nog världens bästa killkompis, som alltid ställer upp för mig och alltid finns här när jag behöver någon att snacka med, hans namn är Benjamin Bico och han är en utav de bästa som finns (L) Beno du är verkligen en sån vän som alla borde ha, om alla skulle vara som du så skulle världen vara helt perfekt för du är verkligen bääääääääääst! Jag skulle inte välja bort dig för något eller någon för som sagt du är en helt underbar person! Visst ibland kan du vara lite jobbig med allt ditt gnällande men det är chill jag står ut för skulle aldrig klara av att förlora dig. Och förlåt att jag sabbade mellan dig och tjejen men HHAHHAAH som sagt hon var faktiskt efterbliven och förtjänar inte dig, hon får lixom skylla sig själv att hon bad dig välja xD Men iallafall jag är verkligen sjukt glad att jag lärde känna dig och skulle aldrig vilja få det ogjort. Minnena jag har med dig är bäst, lixom tranååås och allt helt awesome. Men aja det får räcka med gulligull för ska kolla på big brother nu och ja jag dissar dig för big brother :jj haha nämen nejdå eller ska kolla på big brother iaf (a)
men du är bäst iallafall, du är som en extra storebror för mig och du ska veta hur mke det betyder för mig <3
jag älskar dig Benjamin, bästaväään, brorsan, bästaste Bico :D♥

en vän man verkligen kan lita t 100% på <3



Kommentarer
Postat av: Din Benjamin

Finner inga oooooord så underbar du är , du är verkligen en fin vän danni , inte bara en vän utan eb BÄSTAVÄN. Jag älskar dig med tösen puss kinden sötnos <3333333333

2011-05-03 @ 22:27:17
Postat av: aLicia käLLström

naw :D men vem är tjejen om man får fråga? x))<3

2011-05-04 @ 09:09:48
URL: http://aliciakallstrom.blogg.se/
Postat av: julia jerdmyr

naw vad gulligulli danni :D<3

2011-05-04 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0