Glaaaaaad :DD

Hejjj :D
kom nyss hem eller för en halvtimme sen kanske :D
är verkligen sjuuukt glad idag och känner mig verkligen duktig :j
först idag sprang vi i skolan, sprang åa-slingan och den är typ 2,5 km,
sen kom jag hem och då pluggade jag massa åså, sedan åkte jag till träningen som var på öxnegården eller vad det heter, då sprang vi först 1,3 km sedan vilade och gjorde likadant 2 gånger till :D
sedan sprang vi intervaller och styrka åså :D
så känner mig sjukt duktig nu, skulle tillochmed kunna dra ut och springa nu, men ne det skippar jag nog för då kommer jag nog inte kunna gå imorgon :D
men iallafall just nu sitter jag här och dunkar musik
är på så sjukt jävla bra humör asså, haha kanske märks eftersom att jag typ har gjort en ":D" sån smileys i nästan varje mening men jaja xd
men ska ta och duscha nu, uppdaterar sen :D
pusss så länge :D

och såå här sööt är jag just nu
eller okej för en kvart sen då typ :D




och ja jag vet att mitt hår är sjukt gulligt nu asså :j
usch nej nu blir det duschen, pussN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0