sommarlov :DD

Ingen uppdatering alls, sorry for that
men allt har varit så mycket nu innan skolavslutningen och så, så har helt enkelt inte hunnit uppdatera för har gjort så mke, har blandannat varit i tranås å massa chill :D
men ah idag är det skolavsluting, klockan 6 ska vi samlas i kungsporten, vet inte riktigt vad vi ska göra där men blir väl antagligen att sitta och lyssna på massa som snackar och ska hålla tal och shit. Sedan efter det ska vi gå ner till AD och äta middag med klassen och sedan säga hejdå i klassrummet och allt :)
vill verkligen inte sluta nu för vill inte lämna klassen :(
kommer verkligen inte klara av att säga hejdå, för det är de värsta jag vet, men men
sen är det iallafall SOMMARLOV, sjukt gött ochh förövrigt så är det 6 dagar kvar till jag och alicia sticker till spanien (L) fattar inte hur snabbt allt har gått , dagarna bara flyger fram och snart börjar väl skolan igen ;o
men ah ska inte upphålla er med min ointressanta text
ska iallafall be mamma att ta massa kort idag så lägger jag in det här imorgon eller något, bra va ? :)
men ska nog börja fixa mig och så nu
lägger kanske in bild på hur jag ser ut sen, får se
men pussss på er :*

denna klänningen ska jag iallafall ha, kör på en enkel vit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0