Bad update.. :s

hej bloggen!
har inte uppdaterat nu som jag har lovat men det är bara för att i torsdags så åskade och blixtrade det ju ute och då slog blixten ner i vårar modem eller vafan det var så internet funkar inte -.-
ni fattar inte hur jävla sur jag har varit men finns lixom ingenting att göra åt
mamma har ringt till nån snubbe och han ska skicka ett nytt modem men det tar lixom 3 arbetsdagar(?!) och jag åker lixom till spanien på onsdag morgon så det kommer inte hinna fram innan dess och sen när jag väl är i spanien så kommer jag inte heller att kunna uppdatera
eller ska försöka att göra det nån gång men satt ni vet att om jag inte uppdaterar på ett tag nu så är det för att jag är i spanien och gottar mig och solar gärnet för ska bli brunare än daniel :j  stackarn som tror att han kommer bli brunare än mig här hemma i sverige <3
men iallafall ska försöka att skriva nån mer gång innan jag åker till spanien och kanske göra några tidsinställda inlägg eller något så ni iallafall har något att läsa :)

men just nu är jag iallafall hemma hos pappa och sitter och kollar på min otroligt söta lillasyster som ligger och sover, döör lite på henne eftersom att hon är så söt :')
men ska nog ta och sova nu snart eftersom att jag är sjukt trött och min syster lär väcka mig tidigt imorgon eftersom att hon ska till spanien med fast imon då så ah vill ju inte dampa för mke :)
men jag uppdaterar iallafall imon igen :)
pussssss <3

bara för att jag inte har några bilder på denna datorn
så får lillan stå för bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0