gó kväll :)

Hej bloggen :)
Blev inget inlägg när jag vaknade för glömde helt och hållet bort det :)
men iallafall jag vaknade la runt sisådär 11 så åt jag frukost å blablabla..
iallafall denna dagen har sugit rätt så hårt men som tur är så ringer erik och frågar om jag vill hänga med honom och rasmus och spela minigolf och klart jag säger ja :D så vid halv 9 tar jag bussen upp till statsparken för att möta dom där :D och ja dom är ju som vanligt lite smått efterblivna men galet vad jag har skrattat, asså haha älskar att vara med dessa pöjkar för de får jämt mig på så bra humör :D
men iallafall jag var kung på minigolf *host* haha nemen jag var la lite bra iallafall (a) men självklart så förlorade jag :( nejmen det var rätt så väntat eftersom de hade fuskat och övat , lite elakt därva ;)
men sen när vi hade spelat klart så satte vi oss vid utsikten och bara chillade och snackade massor, gott att träffa dom igen för det var ett bra tag sen nu ;o
Men iallafall sen gick vi till bussen och smarta som vi är så missar vi den , så vi fick gå till juneporten och de åkte hem till sig och jag gick hem till johanna (pappas flickvän) och nu sitter jag här :)

har sjukt ont i huvudet men orkar inte hämta en alvedon och kan typ inte ens svälja den ;o asså det är något som jag verkligen har svårt med och det är att svälja tabletter ;o har aldrig klarat av de, det är verkligen det värsta jag vet asså usch ;o men ah kan la typ de nu iallfall fast har fortfarande svårt för de för alvedonen eller vad det är jag ska svälja fastnar alltid i halsen :( asså usch på det :(

men ah har ingen sladd till mobilen så att jag kan lägga in bilderna jag tagit idag, fast juste iofs så har jag inte tagit några bilder ;o för tönten rasmus ville inte vara med :(
men sitter vid johannas dator just nu så det får bli nån randombild härifrån så det inte blir ett helt tråk inlägg :)

bror och jag på sjukhuset då vi träffade lillan för första gången<3

sötnosen själv (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0