fortfarande nattbloggning!

okej nu ger jag snart upp, det går inte alls att somna så det får bli ett inlägg till
3 inlägg på en endaste natt wiiihooo rekord typ här va *stolt* ;)
sitter och snackar med kenny i telefon och fyfan vad dragen han är, haha kul att berätta det för honom imorgon ;) men tur att nån är social iallafall :)


men ah kan la ta och berätta vad jag har gjort dom senaste två dagarna, i måndags tror jag det var eller för det är väl onsdag idag ? eh ah men iallafall i måndags så åkte jag till älsklingen och på dirren när jag kom dit så satte vi upp tältet för vi hade bestämt oss för att tälta :j haha random? ja ;) första gången jag satte upp ett tält men det gick faktiskt bra, eller tack vare älsklingens hjälp dåva ;D senare på kvällen då grillade vi med hans familj, sjukt mysigt asså :') sen vid 12 på natten gick vi och la oss i tältet och fyfan vad kallt det var ;o och snäll pojkvän som man har så tar han hela täcket men fick tillbaka det efter en stund (a) gick typ inte att somna men tillslut så somnade jag äntligen och sedan vaknar man upp av att det är så jävla varmt för solen står och steker rakt på tältet, asså ni fattar inte vi dog typ eller iallafall jag och ja Hanna vi skulle lyssnat på dig (a) men sen iallafall så åkte jag, daniel och rasmus till attarpsbadet och badade , väldigt mysigt faktiskt men ändå kallt eftersom det blåste så jävla mycket ;o
efter nån timme eller något så drog vi hem till älsklingen och sen vid 7 så kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem och kollade på tv å sånt och nu sitter jag här helt klarvaken :(
synd om mig faktiskt :(

men ne nu ska jag snacka klart med kenny och efter det ska jag verkligen sova , sista försöket annars blir det till att dygna men då kommer jag vara helt död imorgon och så kommer hela dagen vara förstörd så får väl ta och försöka sova nu :)
ett sista godnatt nu bloggen, så hörs vi när jag vaknat, pussssssssss :)

får bli en gammal bild bara för jag inte har någon annan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0