nattbloggar!

min dröm är att bli någon som folk ser upp till, jag vill bli ihågkommen och inte bara en helt "vanlig" person. Enda sedan jag var liten så har jag alltid velat ha mycket uppmärksamhet och det vill jag även än idag och det är ingenting jag bara kan blunda för. Min dröm här i livet är att lyckas med något stort men ändå inte förlora mig själv för jag vill fortfarande bara vara Daniella Backman fast vad det nu betyder. En dröm här i livet som jag alltid har haft är att bli modell och jag ska verkligen försöka kämpa för det men kan bli svårt eftersom jag vet att jag inte har det som krävs men som sagt man ska aldrig ge upp sin dröm så jag ska verkligen försöka kämpa för att nå de, hur tufft och svårt det en kan bli men jag vill lyckas. Det jag tycker är så jäkla skönt just nu är att jag äntligen kommit fram till hur jag vill att min liv ska se ut, vad jag ska bli och plugga vidare till senare, jag vet att det kommer ändras säkert 100 tals gånger men jag har ändå ett mål som jag ska kämpa för. Just nu ska jag börja gymnasiet och gå klart det men det är sen alla möjligheter kommer till det är då de riktiga livet börjar och det är då jag kommer försöka nå mina mål, inte bara det med att bli modell för då kan det vara försent men det är inte de jag syftar på utan efter gymnasiet vill jag flytta utomlands och plugga vidare till någonting där eller plugga vidare här hemma i sverige fast inte i jönköping för denna staden har jag redan tröttnat på. Utan jag vill flytta härifrån så fort som möjligt, inte för allframtid men för ett tag iallafall, men tillochmed det kommer säkert att ändra sig det kanske slutar med att jag stannar kvar i jönköping och skaffar barn och familj och allting inte alls så som jag tänker mig nu, men vem vet vad som händer i livet, inte jag iallafall. Det är de som känns så sjukt ibland, att man vet inte, man vet inte vad som kommer hända i framtiden man vet inte hur ens liv kommer se ut om 10 år för allting kan ändras hur fort som helst. På några få sekunder kan ens liv helt ändra riktning , man kan falla ihop till botten eller så kanske man har tagit sig enda upp till toppen, vem vet imorgon kanske din livs lyckligaste dag inträffar som gör att ditt liv blir helt annorlunda men på ett positivt sätt, eller kanske inte, det är faktiskt ingen människa i hela världen som vet det just nu i detta ögonblicket och det är de som är så sjukt!

men nej nu ska jag försöka sova igen och får hoppas att det går bättre denna gången, sleep tight bitcheees !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0