Justin Bieber (L)

asså ååååh.. ångrar så sjukt mycket att jag såg justin biebers film, never say never för jag är kääääääääääääär :( ja jag har kille men oh dear god vad snygg han äääär ;oo
innan jag såg filmen så trodde jag han var värsta snobben som bara brydde sig om att vara känd och lixom inte brydde sig om sina fans jag trodde helt enkelt att han bara var en vanlig kändis som skitit i sin barndom och klivit in i de vuxna kändislivet utan att ha kul, men där hade jag verkligen fel ;o
efter att ha sett filmen så har jag insett att han är hen helt vanlig människa som skojar med allt och alla och försöker ha kvar sin barndom och lever livet bara det att han är känd och typ hälften av världens tjejer verkligen älskar och avgudar honom ;o fatta vad coolt och vemfan drömmer inte om att få vara hans tjej (a)
asså dööör på honom (a)
men ah han och Selena Gomez passar verkligen sjukt bra tillsammans för båda är ju sjukt sööta, men jag har iallafall som dom flesta andra tjejer som sett hans film fått bieber-feber (a) thihihii nemen lite så äre faktiskt (a'
ska iallafall försöka tvinga daniel att se filmen någon dag med, hoppas jag lyckas för han måste bara se den ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0