gårdagens fail xD

HAHAHAHAH
asså kan inte sluta skratta åt videon, nu kommer snart förstå varför men måste bara förklara lite saker först
ah igår var jag med emma, Hanna Carlgren & Lindgren och jakob
och ja vi chillade åså i Huskvarna, vi satt i gräset vid zinken och snackade och sen helt plötsligt börjar jakob och Lindgren tjaffsa om nån liten små sak och emma dör av garv och tillslut börjar alla garva åt henne för ah det lät så fult xd men iallafall hon typ rullar runt och ah då råkar hon rulla i hundskit xd
haha hon får verkligen panik och springer och jagar Lindgren asså HAHAHHAHAHA
men sen hittar Lindgren ett stort blad så blötte vi ner det i en vattenpöl och så snäll som man är så torkar jag bort de på henne , thihih :D
men ahh här kommer iallafall videon och emma jag älskar dig haha du gjorde min kväll, pöööööss på dig gumman :D(L)
och btw ta inte detta helt seriöst (a)

och video kvaliten suger , men bara för att kameran på mobilen jag har nu suger
men pusssssss :D

Kommentarer
Postat av: EMMA DEN FAILIGA

HAHAHAHHA asså jag dör av garv..

vafan jagar jag lindgren för ? asså HAHAHHAHAHAHAH

2011-07-19 @ 18:05:20
URL: http://emmassagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0