header

så.. har äntligen skaffat en header,
men den är bara där för tillfället gjorde den bara lite snabbt, så ska göra en finare sen när jag har mer tid (:

men iallafall, idag har jag varit i skolan och vi hade so-prov
kändes som om jag inte kunde någonting innan provet började
men när jag hade skrivit klart så kändes det faktiskt som om det gick ganska bra (y)
sen typ så mådde jag inte så bra, hade ont i huvudet och magen, så jag gick hem

men nu mår jag bättre så sitter här och pluggar å taggar inför träningen som kommer bli sjukt kul
men ska la ta det lite lugnt åså så att jag inte blir sjuk till helgen ;o
det får jag bara inte bli för vi ska på innebandy cup i göteborg och det kommer bli sjukt kul,
men ändå lite nervöst för att det är första gången jag spelar match ;o

men hinner inte skriva mer nu för måste plugga
pusssssssss ;**



sommaren 2010, den bästa i mitt liv (L)

Kommentarer
Postat av: Alicia

headern blev ju najs ;)

sommarn va sjukt bra (Y) saknaer de <33

2010-09-23 @ 16:30:07
URL: http://aliciakallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0