TURKIET!

Dålig uppdatering? yes i know
men det beror på att jag är i turkiet
flygresan och allt gick bra, men det var väldigt långtråkigt, men aja man får stå ut.
vädret här är as nice, det är sjukt varmt både på dagen och på kvällarna :)

idag har vi varit på stranden å solat och badat, det var sjukt gött bara de att jag glömde smörja in baksidan av låren och rumpan med solkräm, så jag har bränt mig och det gör sjukt ont, kan knappt sitta ner elr ligga på rygg, men ajja jag får la stå ut :)

just nu sitter jag på hotellrummet och chillar, alla andra ligger och vilar för dom var trötta men det är verkligen inte jag, jag är as pigg :D
så ska la sitta här ett tag till och sen börja göra iordning mig för ikväll ska vi dra t stan och typ shoppa åså

men aja nu pallar jag inte skriva mer
skriver la mer nån annan gång
Pussssssss ;*


flygplanet, så sjukt fint!



syster och jag

jag älskar dig syster (L)


Kommentarer
Postat av: hannacarlgrens - fylld med musik

fan va lika ! :o<3

2010-07-12 @ 13:26:31
URL: http://hannacarlgrens.blogg.se/
Postat av: aamanda

fan va lika asså :o <3

2010-09-06 @ 18:20:57
URL: http://amrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0