hatar att packa ;o

tjahh
igår så var jag på stan med aliciababy, typ shoppade lite till turkiet och så för jag åker dit imorgon, det ska bli så sjukt nice, men jag kommer sakna alla här hemma ;o
men iaf jag letade efter ett par ballerinaskor men hittade typ inga, så nu har jag inga skor som jag kan ta med dit typ, bara ett par ;o
men aja jag hiittar la säkert några där att köpa.
sen lite senare så gick vi till bion och kollade på eclipse, den var sjukt braaaaaa, det måste man verkligen bara se!

idag blir det la till att packa typ hela dagen, usch vad jag hatar att packa vet lixom inte vad jag ska ha med mig eller hur mycket ;o
men jaja det blir nog bra tillslut
och sen ikväll så drar jag nog till vätterstranden en liten stund för att typ säga hejdå till alla.

men jag måste nog packa nu så att jag hinner med allt.
skriver kanske sen ikväll
eller imorgon.
pusssss ;*


TURKIET imon då, det ska verkligen bli bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0